Versand
Beskadiget varer ved modtagelsen
Alt sendes med omhyggelig omtanke, men nogle gange kan det gå galt. Det er vigtigt at du tjekker din forsendelse straks ved det GLS PakkeShop hvor du afhenter din varer. Hvis der er synlige skader på pakken, f.eks. et hul i emballage, kan du nægte at modtage pakken. Hvis ved åbning er varen beskadiget, tag billeder at både varerne samt den emballage de kom med, og send det hele tilbage til ovenstående adresse, så bytter vi varerne. Send venligst billederne samt din fakturanummer til ana@gunga.dk.
Leveringstiden er typisk 2-3 hverdage, såfremt varen er på lager.
Forkerte varer
Har vi ved en fejl sendt dig en forkert vare i forhold til fakturaen returneres denne med beskrivelse af fejlen. Efter vi har modtaget denne, sender vi selvfølgelig fragtfrit den korrekte vare og refunderer desuden din returfragt. Hvis du sender den forkerte vare sammen med andre returvarer (som ikke var fejl sendt), vil portoen ikke blive refunderet.
Ordrebekræftelse/levering
Din ordre bekræftes via en e-mail, som bliver sendt umiddelbart efter du har godkendt dit køb. Varer i restordre produceres efterhånden som ordrene ankommer. Du vil blive løbende underettet hvorhenne i processen dine varer er via e-mail løbende.